Růžová kůže. Zahnuté rohy. Delší vlasy. Tiefling jak má být.
Kouzla
Pekelné pokáráníZaklínání 1. úrovněUděláš prstem „Ty, ty, ty!“ a tvora, který tě zranil, okamžitě obklopí pekelné plameny. Cíl si musí hodit záchranný hod na Obratnost. Když neuspěje, utrpí ohnivé zranění 2k10, nebo poloviční zranění při úspěšném záchranném hodu. Na vyšších úrovních. Sešleš-li toto kouzlo použitím pozice kouzla 2. či vyšší úrovně, za každou další úroveň pozice nad 1. se zvýší zranění o 1k10.
IhnedV
S
12 sáhů1 reakce, kterou provedeš jako odpověď na zranění způsobené tvorem do 12 sáhů od tebe, kterého vidíš
2. Úroveň
Zbroj AgathysuVymítání 1. úrovněObklopí tě ochranná magická síla, která se projevuje jako přízračná jinovatka, jež pokrývá tebe a tvou zbroj. Získáš 5 dočasných životů po dobu trvání. Zasáhne-li tě tvor útokem na blízko, zatímco máš tyto životy, utrpí chladné zranění 5. Na vyšších úrovních. Sešleš-li toto kouzlo použitím pozice kouzla 2. či vyšší úrovně, za každou další úroveň pozice nad 1. se zvýší dočasné životy i chladné zranění o 5.
1 hodinaV
S
M Ty sám1 akce
2. Úroveň
Oblak dýkVyvolávání 2. úrovněNaplníš vzduch rotujícími dýkami v krychli o straně 1 sáh se středem v bodě, který zvolíš v dosahu. Tvor utrpí sečné zranění 4k4, když poprvé v tahu vstoupí do oblasti kouzla, nebo v ní začne svůj tah. Na vyšších úrovních. Sešleš-li toto kouzlo použitím pozice kouzla 3. či vyšší úrovně, za každou další úroveň pozice nad 2. se zvýší zranění o 2k4.
Soustředění, až 1 minutaV
S
M 12 sáhů1 akce
2. Úroveň
Zrcadlový obrazIluze 2. úrovněVe tvém prostoru se objeví tři iluzorní kopie tebe. Dokud kouzlo neskončí, kopie se pohybují spolu s tebou, napodobují tvé akce a přesouvají svou pozici, takže je nemožné vysledovat, který obraz je skutečný. Pomocí své akce můžeš iluzorní kopie zrušit. Pokaždé, když tě tvor zacílí útokem během trvání kouzla, hoď k20 a urči, jestli útok nezacílí místo tebe jednu z tvých kopií. Máš-li tři kopie, musíš hodit 6 či více, abys změnil cíl útoku na kopii. Se dvěma kopiemi musíš hodit 8 či více. S jednou kopií musíš hodit 11 či více. Kopie má OČ rovné 10 + tvá oprava Obratnosti. Pokud útok zasáhne kopii, kopie se zničí. Kopii lze zničit pouze útokem, který ji zasáhne. Ignoruje všechna ostatní zranění a účinky. Kouzlo skončí, když všechny tři kopie jsou zničeny. Toto kouzlo nepůsobí na tvora, který nevidí, nebo se spoléhá na jiné smysly než zrak, například mimozrakové vnímání, nebo když dokáže odhalovat iluze jako falešné, například pravdivým viděním.
1 minutaV
S
Ty sám1 akce
2. Úroveň
Triky
Jedovatá sprškaVyvolávací trikNatáhneš svou ruku směrem k tvorovi, kterého vidíš v dosahu, a vypustíš ze své dlaně oblak zhoubného ply nu. Tvor musí uspět v záchranném hodu na Odolnost, jinak utrpí jedové zranění 1k12. Zranění tohoto kouzla se zvýší o 1k12, když dosáh neš 5. úrovně (2k12), 11. úrovně (3k12) a 17. úrovně (4k12).
IhnedV
S
2 sáhy1 akce
Trik
Znamení proti čepelímVymítací trikNatáhneš svou ruku a opíšeš ve vzduchu ochranné znamení. Do konce tvého příštího tahu jsi odolný vůči bodným, drtivým a sečným zraněním způsobenými útoky zbraní.
1 koloV
S
Ty sám1 akce
Trik
Dovednosti
Ďábelská svěžestTajemná vzýváníLibovolně na sebe můžeš sesílat falešný život jako kouzlo 1. úrovně, aniž bys při tom utratil pozici kouzel či suroviny.
OkamžitéV
S
1 akce
Tajemná vzývání
Hlas řetězového mistraTajemná vzýváníPředpoklad: Pakt řetězu. Se svým přítelíčkem můžeš telepaticky komunikovat a vnímat skrz jeho smysly, pokud jste ve stejné sféře existence. Mimo to, když vnímáš skrz jeho smysly, můžeš skrz něj také mluvit svým hlasem, i když normálně není schopen mluvit.
OkamžitéV
S
1 akce
Tajemná vzývání
Falešná identitaSchopnost zázemíVytvořil sis druhou identitu, včetně dokumentů, známých a přestrojení, díky nimž se umíš vydávat za danou osobu. Navíc umíš padělat dokumenty, včetně oficiálních listin a osobních dopisů, pokud jsi už někdy viděl příklad daného druhu dokumentu či rukopisu, který se snažíš napodobit.
OkamžitéV
S
1 akce
Dovednost
Laskavost daná paktemSchopnost povoláníNa 3. úrovni ti tvůj nadpozemský patron udělí dar zavěrnou službu. Získáš jednu z následujících schopností dle své volby.
Pakt čepele
Pakt řetězu
Pakt rukověti
OkamžitéV
S
Dovednost
Magie daná paktemSchopnost povoláníTvé mystické bádání a magie, jež ti byla propůjčena tvým patronem, ti poskytly kouzla. Obecná pravidla pro sesílání kouzel jsou v 10. kapitole a v 11. kapitole najdeš seznam černokněžnických kouzel.
OkamžitéV
S
Dovednost
Nadpozemský patronSchopnost povoláníNa 1. úrovni uzavřeš smlouvu s nadpozemskou bytostí dle své volby: buď s Arcivílou, Běsem, nebo Prastarým. Každý z nich je podrobně popsán na konci popisu tohoto povolání. Tvá volba ti dává schopnosti na 1. úrovni a pak opět na 6. a 10. a 14. úrovni.
Arcivíla
Běs
Prastarý
OkamžitéV
S
Dovednost
Tajemná vzýváníSchopnost povoláníPři svém studiu okultních znalostí jsi odkryl tajemná vzývání, fragmenty zakázaných znalostí, které tě naplňují trvalou magickou schopností. Na 2. úrovni získáš dvě tajemná vzývání dle své volby. Možnosti vzývání jsou podrobně popsány na konci popisu tohoto povolání. Když získáš jisté úrovně černokněžníka, získáš další vzývání dle své volby, jak ukazuje sloupec Známá vzývání v Tabulce černokněžníka. Mimo to, když získáš úroveň v tomto povolání, můžeš si zvolit jedno ze vzývání, která znáš, a nahradit ho jiným vzýváním, které by ses mohl naučit na této úrovni.
OkamžitéV
S
Dovednost
Vílí vzezřeníSchopnost povoláníPočínaje 1. úrovní ti tvůj patron propůjčí schopnost vystupovat s okouzlujícím či hrůzostrašným vzezřením víly. Jako akci můžeš způsobit, že si každý tvor v krychli 2 sáhy s výchozím bodem v tobě musí hodit záchranný hod na Moudrost proti tvému SO záchrany černokněžnického kouzla. Všichni tvorové, kteří neuspějí ve svých záchranných hodech, se stanou zmámení, nebo vystrašení (dle tvé volby) do konce tvého příštího tahu. Jakmile použiješ tuto schopnost, můžeš ji použít znovu, až si krátce nebo důkladně odpočineš.
OkamžitéV
S
Bonusová akce